Floral maxi dress

Dosta je dugo prošlo vremena otkako sam objavila zadnji outfit post na blogu. U međuvremenu sam objavljivala što sam mogla, a što se tiče vremena još malo i počinje jesen. Iz prethodnih postova se može zaključiti koliko volim to razdoblje godine tako da se baš radujem toj promjeni. :)



Iako nisam veliki ljubitelj haljina ova crvena mi se jako svidjela pa sam htjela vidjeti kako će izgledati na meni. Trenutno mi je jedan od najdražih komada odjeće bez obzira na to što dolazi hladnije vrijeme. Može se super iskombinirati na razne načine, a za ovaj post sam ju spojila sa bijelo/krem torbom i cipelama te dvostrukim smeđim chokerom.Navedene stvari su sa Zaful stranice pa možete pogledati što sve nude, u slučaju da se odlučite za nešto iskoristite kupon ZafulChen kako biste ostvarili popust. :D








Choker: HERE
Dress: HERE
Bag: HERE

Do sljedećega posta, pozdrav!

Primjedbe

  1. Katarina draga, odusevila si me svojim veoma smelim i jako drugacijim autfitom. Mnogo je lep, bas mi se dopada kako ti stoji haljina!Odlicna je, veoma atraktivna i moderna.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacija izgleda lepo. Odusevljena sam torbicom. ❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post i slike su vrhh! <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna si! Haljina je jako lijepa, a i torbica mi se baš baš sviđa. Super post <3

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice post! ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  6. haljina predivna, ali ti si jos divnija, bas si posebna *_*

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja tebi ne mogu da opišem koliko si mi slatka! *---------* Haljinica je takođe predivna! Želim češće da gledam ovu tvoju slatkoću aaa ♥♥♥

    BTS Life Hacks -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna si! A haljina je bomba!
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago kada bi uzvratila!

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post, super outfit! :D
    Zelis li da zapratimo jedna drugu? Ja tebe jesam, nadam se da uzvracas! ♥



    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow such a beautiful dress! Following you on GFC :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdgovoriIzbriši
  11. You look so pretty!!

    www.frenchstyle.eu

    OdgovoriIzbriši
  12. Kombinacija je savršena ! Tako si slatka joj !
    Želiš li možda da se međusobno zapratimo ?
    http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <-- INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello!
    I loved your post hehe. I just discovered your blog and I'm following you, would you follow mine?
    Hug

    OdgovoriIzbriši
  14. This outfit is gorgeous, and your dress is so beautiful!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  15. Divan post!
    Da li bi zeljela da se medjusobno zapratimo? Ako da, javi mi u komentarima na mom blogu :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. a good post turned out, everything is so beautiful and pretty)

    Follow you)

    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. great Post<3
    you look amazing<3
    I follow you now.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdgovoriIzbriši
  18. Super post

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  19. This colour looks so lovely on you!

    http://carmelatte.co

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar