Goodies from Golden Rose

U današnjem postu ću sa vama podijeliti svoje mišljenje o makeup brendu Golden Rose. Do sada nisam imala priliku isprobati njihove proizvode tako da ćete sada saznati moje prve dojmove o njima.




Isprobala sam nekoliko njihovih proizvoda, a od svih mi se najviše sviđa profesionalna paleta sjenila (103 - Brown Line).  Sastoji se od 5 smeđih nijansi, vrlo je pigmentirana i sadrži sitne šljokice u sebi. Uz sjenilo se dobije jedna dvostruka četkica koja je jako mekana i  može poslužiti za kvalitetno nanošenje sjenila.
Sljedeća stvar je Matte metallic ruž za usne u ružičastoj boji sa svjetlosno reflektirajućim pigmentom (05). U obliku je olovke za usne, predivno miriše po ružama i postojanost mu je  vrlo dobra.

Osim njega, isprobala sam još dva kremasta ruža u novijim nijansama, tamnojubičasti 167 i  tamnocrveni 165. Također su dugotrajni i ne isušuju usne što mi se najviše sviđa te u sebi sadrže vitamin E. I zadnji proizvod koji sam isprobala je Sheer shine ruž za usne u nijansi 30. Boja mu je nešto između tamno crvene i ljubičaste. Razlikuje se od ostalih po tome što je dosta sjajan i formula mu je poput labela, ali uz to opet ostavlja i boju na usnama.  Njega bih preporučila svima onima koji žele nositi ruževe, a da pri tome nisu puno uočljivi. Ovaj mi se čini baš super za takve prilike. Kao i prethodna dva ruža i ovaj sadrži vitamin E i uz to arganovo ulje te zaštitni faktor od sunčevog zračenja.  






Do sljedećega posta, pozdrav!


Primjedbe

  1. Super slike, proizvodi su sjajni! Rado kupujem Golden Rose *--* ♥


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/11/diy-diet-vegan-balls.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Amazing products, look so nice and interesting and very useful too!
    i love Golden Rose so much! Great goodies, darling.!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Interesantni prpizvodi. Obozavam Golden Rose. ❤

    Objavila sam dva nova posta na mom blogu, ako zelis pogledaj
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. sviđaju mi se fotkice bašbaš, a i boje ruževa! ma i senki! sve je taman onako kako ja volim :D dopada mi se!!!

    Novi #MyLife post! | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobro je sve! :*
    https://onlymaja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. I love Golder Rose. It's cheap and good ;)

    Best Regards - http://izabiela.pl/

    OdgovoriIzbriši
  7. What a great roundup of products!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: LOOKBOOK: 4 OUTFITS - LOS ANGELES
    DON'T MISS: MAXI DRESS IN PARIS

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post and very interesting cosmetics!
    Have a nice Sunday, dear!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar